Doğum gününüze özel sıfırdan yapılmış şarkı çalmaya başlarsa

Doğum gününüze özel sıfırdan yapılmış şarkı çalmaya başlarsa şaşırmayın.
Sevdiğiniz müzikler içinde sizi mutlu edecek tamamı sanal parçalar bu aralar çok popüler.
Müzik yazılımları, sizin için güfte, müzik ve aranjmanı otomatik hale getirip güzel bir parça oluşturuyor.
Doğum gününüzde araya atılmış müziklere kulak verin, isminiz mırıldanabilir.

Robotik ses, geçmiş sanatçıların güzel bir versiyonunu oluşturuyor.
Yaşlı bir yerel sanatçı: "Sanal sanatçılar, sanal söz yazarları, sanatı köreltmiyor. Bilakis yüceltiyor" diyor.

Müzik ve sözlerin dijital analizleri, aslında bir çok ortak yanı ortaya koyuyor.
Sevilen müziğin ve sözlerin ortak bir matematiği ve mantığı var.
Benzerlikten yola çıkarak güzel müzikleri oluşturmak oldukça kolay. Üstelik telif haklarına sonuna kadar riayet ediliyor.

Müzik listelerinde tamamı sanal, o kadar çok parça ve klip var ki.
İnsan bir yazılımın, böyle güzel müzik klibini, tamamını sıfırdan ve kopya çekmeden oluşturduğuna şaşırıyor.
Eh... Size sadece beğendim deyip paylaşmak kalıyor.

Yirmi yaşında genç: "Bu doğum günümde yüzden fazla bana özel sanal parça dinledim. Hiç biri bana göre değil.
Kendi gitarımın tınıları ile parçalar yaptırdım, yine beğenmedim" diyor. Gençlik işte.
Belki karikatürist olmak istiyordur. Yeni yazılımlar artık sizi mükemmel karikatürist yapıyor. Size özel yetenekler gösteriyor. Penguenleri ağlatıyor.

Show Comments